Élet a mókuskerékben

Ami alkalmanként velem torténik, az kimeríti a szocio-pszicho-thriller-dráma-vígjáték műfaji lehetőségeit. Ezekből olvasható itt a lényeg, meg néha a kevésbé lényeg is...

Mentem, láttam

Utolsó szó

  • Vadpulyka: Úgy érzem magam, mint amikor hét éves koromban találtam a méhtelepen egy régi emlékkönyvet. :) Nag... (2011.03.20. 00:52) London update
  • Vaillant: Semmi veszedelmes nincs benne... (2009.02.25. 05:34) Jehova tanúi
  • Utolsó 20

London update

2010.06.09. 14:05 Top Mänäger

Mivel elegge elhanyagoltam a blogot, most gyorsan dobok ide valamit, hatha valaki olvassa is. Epp a Camden Head nevu pubban ulok - utoljara 2001-ben noveremmel itt terveztuk meg Camden Town "lerohanasat" :) Ez a pub meg megvan - az egyik kedvencunk sajnos a camdeni tuz aldozata lett. Tegnap kiderult, hogy hipnotizalhato vagyok - fura egy elmeny volt. Felvetodhet a kerdes, hogy honnan tudom. Reszt vettem egy kiserletben a King's College Hospitalban. Az egyik legkonnyebb penzkereseti mod itt, ha ilyeneken vagy piackutatos felmeresben veszel reszt. Egy oraert 10-20 font nem rossz. Persze nem mindig van ilyen :P Altalanossagban ezzel a londoni kalanddal (eddig) inkabb vesztettem - kapcsolatokat meg penzt is. Momentan nincs mas valasztasom, mint tovabb kuzdeni itt, mert hazamenni sincs penzem :S De voltam mar melyebben is, onnan is felalltam... Pillanatnyilag jo - epp Guinnesst iszom es a bejegyzes utan olvasni fogok - Douglas Adams muvei mindig feldobnak :) Ennyit mara, mert telefonon potyogni eleg ujjzsibbaszto, meg a szemem sem a regi mar - szemuveg kell ez mar szinte biztos, bar vizsgalaton meg nem voltam. Most megint fogadkozhatnek, hogy gyakrabban irok, de minek?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://topmanager.blog.hu/api/trackback/id/tr162068902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadpulyka 2011.03.20. 00:52:35

Úgy érzem magam, mint amikor hét éves koromban találtam a méhtelepen egy régi emlékkönyvet. :)
Nagyon szép, érdekes dolgok voltak benne, de sajnos nem folytatódhatott. :(
süti beállítások módosítása