Élet a mókuskerékben

Ami alkalmanként velem torténik, az kimeríti a szocio-pszicho-thriller-dráma-vígjáték műfaji lehetőségeit. Ezekből olvasható itt a lényeg, meg néha a kevésbé lényeg is...

Mentem, láttam

Utolsó szó

  • Vadpulyka: Úgy érzem magam, mint amikor hét éves koromban találtam a méhtelepen egy régi emlékkönyvet. :) Nag... (2011.03.20. 00:52) London update
  • Vaillant: Semmi veszedelmes nincs benne... (2009.02.25. 05:34) Jehova tanúi
  • Utolsó 20

Jehova tanúi

2007.11.06. 16:27 Top Mänäger

Veszedelmesek ezek a modern egyházak. Egy-két megszállott tagjuk akármelyik MLM-es értékesítőt lealázná. Velem persze nem boldogulnak. Családom (és főleg anyám) éveken át küzdött, hogy elfogadtassa velem a hitet (ide szándékosan nem a vallás szót használtam mert vallás nem egyenlő hit). Neki(k) sem sikerült. Ő(ke)t viszont szeretem, ezeket a vallásmarketingeseket viszont nem. Most éppen két nőt kergettem az őrületbe és pityergésbe. Enyhe lelki szadizmus, de legalább ők sem érzik jobban magukat, mint én - bár engem más dolgok bántanak - nagyon, nagyon...
Lehet, hogy meg kellene látogatnom egy agyturkászt? Elvégre a népi gyógymód (etil-alkohol kúra) nem vált/válik be, a kábítószerhez meg mindig gyáva voltam...
Este Liverpool meccs. Megnézem, bízva benne, hogy szól majd a "You'll never walk alone". Hátha elhiszem...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://topmanager.blog.hu/api/trackback/id/tr13220383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vaillant 2009.02.25. 05:34:39

Semmi veszedelmes nincs benne...
süti beállítások módosítása