Élet a mókuskerékben

Ami alkalmanként velem torténik, az kimeríti a szocio-pszicho-thriller-dráma-vígjáték műfaji lehetőségeit. Ezekből olvasható itt a lényeg, meg néha a kevésbé lényeg is...

Mentem, láttam

Utolsó szó

  • Vadpulyka: Úgy érzem magam, mint amikor hét éves koromban találtam a méhtelepen egy régi emlékkönyvet. :) Nag... (2011.03.20. 00:52) London update
  • Vaillant: Semmi veszedelmes nincs benne... (2009.02.25. 05:34) Jehova tanúi
  • Utolsó 20

Background III.

2009.07.28. 09:00 Top Mänäger

Ez már húzódik egy ideje. Mióta elkezdtem blogot írni, a háttér ezen részére már két-három posztban is utaltam. Szóval: több becenéven futok ebben a városban (meg az országban is), a legelterjedtebb a Top Mänäger. Ebből jött az aliasnevem:
Túlélem
Onmagam
Pedig
Mindenki
Aszonta
Nagy
Alkoholista
Gyerek
Elvész
Reggelre
Nem egyszerű bemutatkozni ezzel a névvel, főleg, ha az ember elég szervezőitalt (ez a sör) fogyasztott. Szerencse, hogy a kezdőbetűk támpontot nyújtanak. A név persze nem kicseszésből jött létre. Volt pár olyan kalandom, ami tényleg rázósra sikeredett, meg ugye a szesszel vívott harcom is eléggé vesztésre áll. Mégis, ez vagyok én - legalábbis egyelőre -, e fenti pedig az aliasnevem - örökre. Az aliasnevek történelmi hátteréről, meg az enyémmel kapcsolatos hatalmi csatákról egy későbbi posztban, remélhetőleg nem egy év múlva. Ami még idetartozik: "Egy gyűrű mindenek felett"
Szervező gyűrű

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://topmanager.blog.hu/api/trackback/id/tr11272975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása