Élet a mókuskerékben

Ami alkalmanként velem torténik, az kimeríti a szocio-pszicho-thriller-dráma-vígjáték műfaji lehetőségeit. Ezekből olvasható itt a lényeg, meg néha a kevésbé lényeg is...

Mentem, láttam

Utolsó szó

  • Vadpulyka: Úgy érzem magam, mint amikor hét éves koromban találtam a méhtelepen egy régi emlékkönyvet. :) Nag... (2011.03.20. 00:52) London update
  • Vaillant: Semmi veszedelmes nincs benne... (2009.02.25. 05:34) Jehova tanúi
  • Utolsó 20

A hétvége vége

2009.08.10. 12:25 Top Mänäger

Megint eltelt egy szombat-vasárnap kombó. Nézzük, mi is történt. Lakótársaim elutaztak hétvégére, de hogy ne legyek magányos, egyikük szülei szállóvendégek voltak két éjszakára. Ennek megvolt az a járulékos előnye, hogy mindkét napon volt bundáskenyér reggelire. Idejét nem tudom, mikor tápoltam ilyet utoljára. Az ugye a Lecsó óta köztudott, hogy a legegyszerűbb ételek a legtutibbak. Szombat délután ismét sportszerűen viselkedtem - felnyergeltem a vasparipát. Tanulva a korábbi tapasztalatokból, ezúttal Kisapostag volt az úticél. Kellemes kóborlás, véletlen találkozás egy régi ismerőssel - jól telt. Aztán hirtelen ötlettől vezérelve hazafelé betámadtam a Duna túlpartját. Kiépített bicikliút, természet. Visszafelé semmi váratlan esemény. A vasárnap aktív dögléssel telt, focimeccsek (kikaptunk a Chelsea-től :( ), fészbúkon lógás - meg a meló miatti szervezkedés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://topmanager.blog.hu/api/trackback/id/tr991300147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása