Élet a mókuskerékben

Ami alkalmanként velem torténik, az kimeríti a szocio-pszicho-thriller-dráma-vígjáték műfaji lehetőségeit. Ezekből olvasható itt a lényeg, meg néha a kevésbé lényeg is...

Mentem, láttam

Utolsó szó

  • Vadpulyka: Úgy érzem magam, mint amikor hét éves koromban találtam a méhtelepen egy régi emlékkönyvet. :) Nag... (2011.03.20. 00:52) London update
  • Vaillant: Semmi veszedelmes nincs benne... (2009.02.25. 05:34) Jehova tanúi
  • Utolsó 20

Should I stay or should I go?

2009.07.29. 08:34 Top Mänäger



Ez itt a kérdés. Persze nem az egész dal - még mindig nem vagyok párkapcsolatban - csak a refrén. Menjek vagy maradjak? Pont olyan választás ez, mint amit négyévente tartanak kis országunkban: a cél, hogy a kisebbik rosszat válasszuk. A döntést persze csak az idő ítélheti meg, de az első lépések elkezdődtek. Körülbelül minden félnormális angliai állásra jelentkeztem, amit állásportálokon találtam. Hogy miért is nem barátokon-ismerősökön keresztül keresek valamit? Kicsit rendbe kell szednem magam, ilyenkor nekem segít, ha nincs körülöttem senki. Ráadásul az alkoholháborúban is nyerhetek pár csatát, ha nem vesz körül a megszokott környezet. Nem mintha miattuk innék, de nagy csapat újvárosinál valahogy több emberből bújik elő az állat. Az azért tudható: ha a "London Bridge is falling down" nem csak a gyerekdalban, hanem a hírekben is elhangzik, akkor ott valami nagyon durva arconpörgés volt, valószínűsíthetően dunaújvárosiakkal a közelben.
Hogy ezzel megint nem váltok valóra itthon tervezett dolgokat? Biztosan - de az itthoni tervek mellé egy komolyabb alkoholizmus is társulhat - ha már edig nem történt meg...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://topmanager.blog.hu/api/trackback/id/tr361274978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása