Élet a mókuskerékben

Ami alkalmanként velem torténik, az kimeríti a szocio-pszicho-thriller-dráma-vígjáték műfaji lehetőségeit. Ezekből olvasható itt a lényeg, meg néha a kevésbé lényeg is...

Mentem, láttam

Utolsó szó

  • Vadpulyka: Úgy érzem magam, mint amikor hét éves koromban találtam a méhtelepen egy régi emlékkönyvet. :) Nag... (2011.03.20. 00:52) London update
  • Vaillant: Semmi veszedelmes nincs benne... (2009.02.25. 05:34) Jehova tanúi
  • Utolsó 20

Egy pár kerékpár

2008.03.31. 13:12 Top Mänäger

Utazni ugye sokféleképpen lehet: muszájból, kalandvágyból, repülővel, autóval, vonattal stb. Arthur Dent óta tudjuk, hogy a stoppolás nem csak a Földön, hanem a világűrben is működik. Szóval a lehetőségek tárháza igen bőséges.

Kína mostanság sokat szerepel a hírekben: olimpia, Tibet - meg alapból érdekes világ, sokan kíváncsiak rá.

A franciákról is mindenkinek van véleménye. Egyesek szerint bélaevők, mások szerint büdösek.

A fentiek egy pontban kapcsolódnak. Kína+franciák+utazás+kerékpár:

A múlt héten majdnem vendégem volt két francia srác, akik otthonról tartanak biciklivel Kínába. A vendégségből nem lett semmi, de egy laza kocsmázást be kellett iktatni.

Azóta is rágódok azon, hogy én nekivágnék-e. Szerintem biciklivel biztosan nem, ahhoz túl antitest vagyok. Stoppal talán, bár az is elég Survivor lenne. Lehet, hogy mégis csak maradok ebben a Kárpát-gödörben - vagy civilizáltabb helyeket látogatok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://topmanager.blog.hu/api/trackback/id/tr14404509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása