Élet a mókuskerékben

Ami alkalmanként velem torténik, az kimeríti a szocio-pszicho-thriller-dráma-vígjáték műfaji lehetőségeit. Ezekből olvasható itt a lényeg, meg néha a kevésbé lényeg is...

Mentem, láttam

Utolsó szó

  • Vadpulyka: Úgy érzem magam, mint amikor hét éves koromban találtam a méhtelepen egy régi emlékkönyvet. :) Nag... (2011.03.20. 00:52) London update
  • Vaillant: Semmi veszedelmes nincs benne... (2009.02.25. 05:34) Jehova tanúi
  • Utolsó 20

Agroindusztriál Activity és egyéb állatságok

2007.09.15. 15:10 Top Mänäger

Háát, fura egy hét volt.

A cím - gondolom - némi magyarázatra szorul: az utóbbi pár napot a dunaújvárosi cellulózgyár szecskázójának takarításával töltöttem, konkrétan szalmatöreket lapátoltam össze. Ezzel végeztünk is az első szóval. Az egésznek az kölcsönzött Activity jelleget az adta, hogy mindezt egy olyan munkatárssal végeztem aki nem hall és nem beszél. Ehhez mérten a

"kössük a légtömlőt egy hosszú csőhöz, aztán dugjuk a ledobóba, megakadályozni a dugulást és hogy kivigye a szemetet, amit beleszórunk"

elmutogatása kissé nehezen ment.

A munkásruhám állapotáról inkább nem is mondok semmit. Színes-szagos...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://topmanager.blog.hu/api/trackback/id/tr77166189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása